Monday, 7 June 2010

Hari ini dalam sejarah ...


Maaf siaran tergendala ...

11 comments:

fa*atip said...

Alamak! Kita dah syiokkk sebab dapat no. 1 tapi...tapi...apa yang tergendala!!! You nak pegi mana ni???
Apa yang bersejarah??? Mana I nak lepak2 kalau I takleh tido??? Kalau I ketuk pintu, ada orang nak bukak tak??? Tergendala berapa lama???

fa*atip said...

Gambar bulan tu ada makna ke??? Gambar hitam pekat tu pulak maksudnya apa??? Apa yang tersirat??? Apa yang tersurat???

Huhuhu...masa ni orang lain sumer dah tidorrrrr...I je tengah berjaga ni...Som, you tengah tengok tv ke tu? Citer apa tu you? I baru nak gi mandi ni tauu...(sambil mencapai tuala dan berjalan dengan lemahnya ke bilik air)

Ibu n Abah said...

Fa..
sama-sama kita kena dengan kak som pagi2 sepi'eee ni...
i seronok gak sebab dah berangan i dapat nombor satu, tapi... takder berita.. bayangkan dapat paper kosong...
fa..
jom main lat-tali lat tali tamplong...

fa*atip said...

Hehehee...akak pun tak titon lagi ye. Kitakan tekejut badak tengok gambor tu..mula2 baca tajuk, ingat nak kena baca sejarah dulu2 ke, sejarah masa tuan rumah ni naik pelamin ke...

akak, jom main monopoli laaa...main dam ke...chess jangan, dari dulu, kini dan selamanya tak reti2..hehe

akak, kalau lapar kita pegi makan ye! Akak velanjer.... :D

kak ja said...

Ni apa kes plak ni? Dlm mamai2 pun I masih ingat nak jenguk KS kat sini, tetiba apa yg I dpt? Sejarah manusia ke bulan?

Tingat plak lagu iTTew..
Bulan mengambang pak ngah lah balik..

U jgn nak tergendala lama2 sgt, k? Jgn dok biaq kami buat spekulasi liaq kat sini..

fa*atip said...

amboi, meriah nya rumah you!

x pernah di buat dek orang...ghamai ghamai dtg sergah rumah oghang pepagi buta ni!!!!kihkihkihkih....

Gendala, menggala..guaaaa tak kira!!!

:D

(Betul Ja, I pun dah mula nak buat spekulasi lior nih!!)

kakcikseroja said...

Ehem.. datang menjenguk pulak waktu semua orang dah masuk bawah selimut! :)

fa*atip said...

kakcik,
tadi fa dah masuk selimut ni dah keluor balik....kihkihkih...

Jom la kita daftar KBH (Kelab Burung Hantu)

fa*atip said...

Memang kena betul tajuk `Hari Ini Dalam Sejarah' tu...

:P

kakcikseroja said...

Fa.. kakcik pun subuh tadi bangun sebelum kul 4.. sebelum tu dah lah tak berapa lena.. tak dela lipat kain baju lagi, tapi masak seadanya.. pas tu mandi, solat dan siap2 ke pejabat... (skrg dah kat pejabat pun) :)

hehehe.. kita kecahkan dapur CS ni sementara dia tengah cipta sejarah tu!

somuffins said...

Salam semua ..


Kahkahkah, kihkihkih, kuhkuhkuh, muahahahaaaa....

You all nih buat hati jantong pundi2 I bergetaranlah. Pandai nak buat I senyom simpol mati, kekdahnya.

Terima kasih melawat I dikala I sedang lena berkeruh2 seakan2 menggesek violin (Eleena, pinjam your violin sat eh??).

2-3 hari lepas JIWA I seakan2 kosong, nak kata hitam ada cahaya, nak kata terang, lebih gelap dari terang. Tapikan tapi, sesi jalan2 cari makan diteruskan juga. Bagus untuk kesihatan minda :-)