Friday, 25 July 2008

Food, food and food




Restoran Dapur Nusantara SS15.








Nasi Rawon bukan Rowan (Atkinson) ok?
Lauk Nasi Rawon macam beef stew yang tersilap identiti.
TERPAKSA habiskan sebab dagingnya empok, heheh ..







Complete set of Nasi Rawon ..








POPIA! Cuba sebut pelan2 "Po" .. "phia" (bunyi biar sengau).









Warna coklat tu disengajakan, goreng lama sket
biar garrreng! I ate them all, shhhh...








Mee yg tak bernama ni sedap dimakan panas2.
Slurrp, slurrp..
hirup bising2 cam orang Jepun.







Dari sambal tumis tetiba jadi ala Thai.
Bukan salah ibu mengandung, kan?







Bubur daging tak cukup sifat tanpa garnishing.
Musuh abah, hahaha (kesian!)






Pisang goreng Andaman berusia sehari,
tersangatlah garing bila digoreng semula.
Don't judge the pisang by its look, ok?




Dah pandai upload gambar dari HP ke laptop tanpa ragu2 .. clap2 .. gua bahagia yeayyy!!!

2 comments:

cibil said...

adoihhhh tekanan nye tengok gambar2 makanan ni cik som oiii..!! wa dah kempunan nak makan goreng pisang rangup digoreng bersama tepung adabi yang baunya harum semerbak ittew laaa.. dan wa juga rindu maggi perisa tomyam.. sini tkde.. perisa asam laksa ada la..

somuffins said...

Tepung Adabi takde jual kat sana ke? If so, Adabi's mktg strategy is bad ...