Saturday, 26 December 2009

Penatnya berlibur ...

Baru pergi Tapah dah penat gilerr... belum lagi Perlis, Terengganu atau Kelantan lagi nih.

Bukan pun I drive, hehe ..

Rasa lesu, penat, ngantuk, sebu, panas, dahaga, panas, ngantuk. Nak baleeeek!

Being away from home for 11.5 hours -- has taken its toll on me -- owh, how I miss my 3-in-1 smelly pillows very much.

Harus berehat penuh kualiti .. HP mesti dioffkan. Jangan sesiapa tanya "umi masak apa?"

Selamat malam Malaysia ... zzzzz...

12 comments:

Ibu n Abah said...

kak som,
bukannya i mendoakan tapi i tak tahulah macamana kalau nanti T dan D dapat jodoh orang jauh-jauh?.. U kena bersedia melalui highway lebih kerap dari sekarang....takkan semua calon dari utara/selatan/barat/timur u nak tolak....??..
Tapi, buat you.. i doakan jodoh anak-anak u taklah jauh sangat..

somuffins said...

Akaaaaaaak, heheheheeeee .. (sambil berlari2 anak mencari peta dunia) *senyum manis untuk Akak*

QueenJah said...

apa susah2 sampai nak berlari2 anak cari peta donia?
kat your pillow jer...
uhaaahaa...

aintsuperwoman said...

Kalau dah penat sgt berjalan jauh2 tu, balik rumah, isytiharlah `cuti sementara'. Barulah depa tak kacau...:)

somuffins said...

QJ, kena juga berlari2 anak sbb nak ambik pillow dari bilik, heee..


ASW, depa memang tak kacau. I sempat steamkan pau masa I terjaga dari tidor (7.30-9pm); pastu I zzz semula till 1.30. Zzz again from 2-5am. Dasyat punya pe'el.

3E said...

mmmmm...ye arr la aunty Som...I pun rindu gak kat bantal peluk I kalau berpisah lama dengannya....hehehehehehehe...

ceriaWAN said...

Patut la cs TOLAK 'lamaran' utk T dulu..uper-upernya taknak jalan jauh-jauh..
Alaaa..kelantan bukannya jauh sgt dh skrg ni..

Lalalalalalaa

Ibu n Abah said...

kak som...
masak apa?...
(tanya on behalf T)

somuffins said...

3E, you sebut pasal 'bantal peluk' bernyawa, kan kan kan?? :-)


ceriaWAN, apa cerita tolak menolak nih? (sambil cekak pinggang dan pegang tombak beracun!)


Akak, memang T tanya tapi I pejamkan mata cepat2 setelah 5 biji pau siap dikukus.

3E said...

Aunty Som...sekarang ni "bantal peluk" I si Youngest E...hihihihihi

kak ja said...

Tak habis letih lagi ke, CS? Ke blom selesai melepas rindu dendam kesumat kat bantai bucuk u tu??

somuffins said...

3E, b4 youngest E 'jadi mangsa' memanglah Papa E, kaan? Auwww...


Jaaaa.................. HELP!! Kibod asyik takde INK jer.. HELLPP!