Monday, 21 September 2009

2 Syawal ...

Tetiba dah 2 Syawal? Mana 1 Syawalnya? Hmmm, disamping busy memohon maaf dan busy membloatedkan perut dengan juadah yang lazat2, I alpa seketika dengan keadaan sekeliling. cik Selkom pulak masih berselera memegun kan diri dari malam raya sampailah pagi raya. Sigh.. masih tak nak bertobat2 cik Selkom ni ya?

Selamat hari raya pada semua sahabat2 maya Somuffins. Mohon maaf jika ada tersilap kata semasa kita bergurau senda atau pun masa memberi komen balas. Semoga amalan kita diterima Allah. Amin.

Pagi ni I bersiaran dari Melaka Kota Bersejarah.., auwww. Jauh bunyinya ya? Sementelah menumpang rumah orang nih, maka I kenalah behave well. Tak bolehlah ngadap laptop nih like there's no tomorrow pulak kan? kan?

OKlah, jumpa lagi dengan cerita2 sensasi masa kini, I nak turun bawah tunjuk muka sat.

3 comments:

Salt N Turmeric said...

Selamat Hari Raya to you and family. Beraya kat mana tahun ni?

Spices of Life said...

Hello ciksom.. selamat hari raya. time sure flies fast when we are having fun. aku pun tertanya tanya.. was it 1st syawal semalam.and now can I have my coffee at 8 am not at 4.30 am only?
hugs :))

somuffins said...

S&T, selamat hari raya to you too. Mula2 I beraya di PJ then petangnya di Melaka Bandar Bersejarah. Am now in Jasin..


Azieda, selamat hari rayaaa.. tahun ni terasa pantas sungguh masa berlalu. And that sure adds up more white hairs for me, aighh.. Jom minum kopi???