Wednesday 14 July 2010

test lagi ...

Cerita terdahulu disini

Saya dlm keadaan tertekan .. hehe.. saya mesti selesaikan masalah nih secepat mungkin, hari nih jugak.

Puas dah saya godeh2 mende ntah apa namanya, namun belum berjaya lagi. Saya nak cari sebab musabab kenapa saya punya entry terkini tidak beratur pada sidebar kawan2 blogger sejurus saya tekan 'publish'.

Selepas beberapa minit saya pun check status ....
dubdabdubdab .. saspens kekdahnya ...

Oiit??? Yeayyyyyyyyyyyyyyy!! Dah BERJAYAkah? Hoorayyyyyyyyyyyyyy... saya bijak, saya pandai, yeayyyyyyyyyyyyyy... alhamdulillah. Feeewit.. (jangan tanya apa saya meddle tadi.. *lupa*)

9 comments:

Kakcik Seroja said...

ok la tuuuu... (sambil pusiing jari telunjuk).. :)

CS said...

Hi KakCik .. hi (sambil terloncat2)
Sukernya kita hari nih .. yabadabadooo...

Ibu n Abah said...

kak som....
awat nyer?....
jom share sat dgn kami....

CS said...

Akak
Perasan tak my latest entry dah berkumandang kat side bar other bloggers the moment I publishkan? Tulah yg buat I hepi sebab I sendiri yg selesaikan masalah, hehe.

PUTUBAMBU said...

wahh..tahniah le ye..!!

FaAtip said...

Yeayyyyy!! I tumpang gumbira!!!! Yanggg..jom kita pegi makan kek kat SR!! Kita celebrate, Somuffins dah terer koputer! heheeee...

CS said...

PB
Timakasih... *tersipu2 bangga*


Fa
(sambil cekak pinggang).. Ajak Yang you aje ke? Yang nih xnak ajak ke? Diharap kueh2 kat SR sumernya ba alif sim ya, hehehe..

PatinPasta said...

CS,

Kat blog saya shows CS nye entry nih 10 hours ago, betul gitu? Bagus2! *calit sket! :D

CS said...

Aida
Betul betul betul .. usaha gigih I berjaya jua akhirnya *calit*