Thursday, 5 August 2010

sabar ....

Sabar tu separuh dari iman ...

Sabar tu sakit pada mulanya ...

Bilalah sabar tu jadi manis semanis2nya??

Bila???

Oh yaaa ... sambung bersabar

Jangan lupa berdoa ...

10 comments:

kakcik said...

Orang yang bernama Sabar mahupun Sabariah, belum tentu seorang yang benar2 sabar... :)

fa*atip said...

mmm..bagi org yg tak sabar, bukan senang nak sabar, contohnya I, I bukanlah orang yang penyabar, tapi teringin nak belajar sabar, banyak hikmah bagi orang yg bersabar, so sekarang I kenalah bersabar kerana menjadi orang yang tak penyabar. Tapi I tau you penyabar, lebih sabar dari I..tapi manalah tau satu hari I pulak lebih sabar dari you? You nak cabar I? I boleh je terima kalau you nak cabar. Okay, I cabar you dulu. Pastu you cabar I ye! Eh! kita bincang pasal sabar ke cabar? **I conpius laaa..sambil garu2 telinga** kihkihkih...

fa*atip said...

apa2 pun, I syeronok syangat syebab telah menandingi orang Bangi tu di pagi yang mulia ini...heheeee...

fa*atip said...

akakkkkkk, where are youuuu, yuhuuuu....

en_me said...

sabor jerr..

somuffins said...

KakCik
Bersabar terutama bila berhadapan dgn gelagat manusia memang rasa perit/geram/MMA (sambil urut2 dada).


Fa
Tahniah dapat tewaskan owang BBB. Fa, tahap kesabaran I naik turun ikut harga pasaran. You camana? Mcm I juga ke?? Namun sebagai sorang pendidik (u lah nih), I think you memang penyabar orangnya. Takde cikgu suka2 ati layan anak murid lukis gambar dia pakai skirt n blouse, taw, ahaks.


en_me
masih bersabar nih sambil polok2 jemput2 pisang (polok2 sbb 'tersangat sabar')'

shahirahkhairudin said...

Cik Som!!! hugs...

sabar ye Cik Som.. setiap rencana-Nya pasti punya hikmah yang baik untuk kita.. sayang Cik Som... muahs!!

somuffins said...

Shahirah
Timakasih .. I ambik semangat dari orang muda (comel plak tu? puji ada makna nih, heheh). Muah3.

kak ja said...

I baca komen Fa, kefala I jd fuseng!!

somuffins said...

Ja
Fa tu kan part time loyer??