Wednesday, 4 August 2010

Dalam kenangan ...

Uma merempit - aksi berani mati tu..

Tak semena2 selepas 1 bulan 4 hari dalam jagaan ... Uma dan Ang pergi buat selama2nya. I'm deeply sad ... tak caya cuba tengok mata I yang sedang berkaca2 nih... (sambil mengesat hujung mata pada lengan baju).

Terpisah jasad dari cengkerang (gambar diblurkan sebab sebak)

Berkabong setengah hari, takmoh mandi, makan, minum apa tah lagi memasak. Nehi !!!

19 comments:

DrSinga said...

tang mandi tu....sampai petang atau malam pun hokeyyy.....(macam tak biasa...)
lariiiiii....
:)
.
jom ke podeksen... cari Uma Ang baru..

kakcik said...

Baru nak taip.. tapi Pn Dr dah taip dulu bab mandi tu.. :)

somuffins said...

DrSinga & KakCik
Janganlaa usik2 kita, kita meraOng kang... (tapi bab mandi tu, mana tau ek? hek3)

kucingorengemok said...

cik som cari alasan takmo masak terer je tau... jangan tedey² k, meh kita tak mandi beramai² sempena menemankan cik som berkabung

kak ja said...

I ni part u berkabung tanak makan minum tu I tak sokong langsongggg.. Tp kalau tang tak masak n tak mandi tu, waaaahhhhh!! I manyak sukerrrr!!

Ibu n Abah said...

wahhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
doktor pemegang tempat pertama...
(jelezzzzznya....)
berikan tepukan gemuruh kepada (sisa2 reunion masih ada....hihihihihi)
kak som tak mandi?....
susah nak perchaya.....
kak som,
yg dah pergi tu tetaplah pergi...
kita yg hidup ni...
haruslah mandi...
demi kebersihan diri yg hakiki....

somuffins said...

KOG
Iklas ke nak berkabung sama? Boleh tolong tapaukan sizzling mee, tak? Kita laporlaa sbb airmata banyak dah kuar, tssssk!


Ja
Maknanya you turut berkabong 50-50 lah ya?? OK gak.. (nape mereka beramai2 kata I tak sker mandi? Heran I walhal subuh2 lagi I dah mandi itik).


Akak
Usik kita jugak ke? Malas aah cam nih.. *sambil meraong* cuba kecikkan badan semuat2 cengkerang Uma/Ang. See you on 1st Ramadan :-(

fa*atip said...

bekabong tak mannnnnndi konnnnnnnonnnnnnn.....**sambil konyah bisekut dan kenyit mata kat Nasio anak pompuan Nal** heheeeeee.....

somuffins said...

Fa
Tak baek you bersekongkol dgn Nasio nak Nal tu. Hari nih I sengaja dengki kat dia. I thumbat sampul kusyen yg kadar kemasyaman maksima, pastu I biar jer tak bilas atau sepin *sambil betul2kan kedudukan ponggong, auww*

lili said...

I'm deeply saddened too... well Uma and Ang resembled us... huaaaaaa))

lili said...

...er...I mean...represented us! haaaaa)))

somuffins said...

Lili
Umang2'R'Us, kekdahnya. By nature I memang suka air ... "camana ramai kata I tak sker mandi?". Musykil..

fa*atip said...

oh, dasatnyer you...**entah kenapa i rasa terpanggil sangat nak bela Nasio anak Nal....**

kejap2, tengah nak plan agenda baru ni...

Yat Maria said...

cik som..

kesian lak tgk U & A terbongkang gitewww.. nasib baik gambo diblurkan..ni pong bergenang gak tgk!!!

somuffins said...

Fa
Kalau agenda makan best jugak.. Nape bila sebut Nasio I teringat kat nasi aje?


Yat
You bergenang gak? Timakasih kerana turut bersedih. I blurkan gamba sbb *whisper* guna hp tak berapa nak canggih, har3.

geraugebang said...

ni sedih betul ke cari alasan tak nak masak...kita tau...kita pun selalu cari alasan tak nak masak...he he he

somuffins said...

GG
Cari alasan taknak mandi, hehe.

Aida Rezuan said...

Cik Som,

Uiks! Tak sempat sambut posa ye?

somuffins said...

Aida
Sob3... tulah tak sempat. Nasib baik I lum belikan gaun atau baju kurung raya untuk Uma n Ang, mueheheheh..